Administrators have been noticed and the problem is fixing already.
Try homepage or contact horak.jan@centrum.cz.
Administrators have been noticed and the problem is fixing already.
Try homepage or contact horak.jan@centrum.cz.
Administrators have been noticed and the problem is fixing already.
Try homepage or contact horak.jan@centrum.cz.
Administrators have been noticed and the problem is fixing already.
Try homepage or contact horak.jan@centrum.cz.
Administrators have been noticed and the problem is fixing already.
Try homepage or contact horak.jan@centrum.cz.
Administrators have been noticed and the problem is fixing already.
Try homepage or contact horak.jan@centrum.cz.
: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/web/virtuals/1822/virtual/www/app/core/ErrorLogger.class.php:131) in /data/web/virtuals/1822/virtual/www/app/libs/smarty/Smarty.class.php on line 1117
Program konference :
Součástí konference je prodej odborné literatury a pomůcek
Konferenční poplatek: 100,-Kč studenti a důchodci, 200,-Kč členové LSMS, 300,-Kč ostatní
Odborný program:
POHLED NA DRUHY A STUPNĚ PREVENCE V KONTEXTU RÁMCOVÉHO VZDĚLÁVACÍHO PROGRAMU PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ - Pohled na prevenci v kontextu RVP PV (rámcový vzdělávací program předškolního vzdělávání). Pohled je zacílen na diferenciaci mezi specifickou a nespecifickou formou prevence na primární úrovni. Budou přiblíženy cílové skupiny pro preventivní působení. Významným momentem bude přiblížení pojetí hodnocení efektivity preventivního působení.
EMOČNÍ ZRALOST - Emoční zralost z různých úhlů pohledu, zejm. emoční zralost pro vstup do školního vzdělávání.
PROBLEMATIKA DIAGNOSTIKY JAZYKOVÝCH DOVEDNOSTÍ V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU – Příspěvek představí screeningovou testovou baterii "Diagnostika jazykového vývoje" (Grada 2014) a to s ohledem na její teoretické opory i obsah. Důraz bude kladem na popis jednotlivých úloh, které jsou součástí testového souboru: tedy úlohy pro hodnocení fonologických, lexikálních a gramatických schopností dítěte předškolního věku.
MATERS - PŘEDSTAVENÍ DIAGNOSTICKÉHO NÁSTROJE A POSTŘEHY Z PRAXE
DYSLEXIE A GRAMOTNOST U LIDÍ S DYSLEXIÍ OD DĚTSTVÍ DO DOSPĚLOSTI – Příspěvek se věnuje rozvoji čtenářské gramotnosti od předškolního období. Seznamuje s možností jak řešit problémy dětí, kterým se nedaří čtení genetickou metodou. Poukáže na možnost využití webových stránek KamiNet při výuce žáků s poruchami učení od 2. do 9. ročníku základní školy. Představí knihy Život rytíře a Astronomie bez dalekohledu, jak a čím jsou zaměřené na dospívající jedince s dyslexií a rozvoj jejich čtenářské gramotnosti. To, že dyslexie je problémem celoživotní, ukáže na výsledcích mezinárodního projektu Literacy, včetně představení portálu, který si klade za cíl pomoci dospívajícím a dospělým jedincům s dyslexií, neboť v době digitalizace informací se snížená čtenářská gramotnost stává silným rizikovým faktorem pro kvalitu života v dospělosti.
PREVENCE PORUCH POHYBOVÉHO APARÁTU U DĚTÍ – Seznámení s problematikou vývojových i získaných poruch pohybového aparátu u dětí předškolního věku a raného školního věku. Představení základních vyšetřovacích postupů pro kvalitní a včasnou diagnostiku poruchy vývoje pohybového aparátu. Možnosti fyzioterapie pro prevenci vzniku těchto poruch a také možnosti případné léčby.
KDY ZAČÍNÁ LOGOPEDIE? UČÍME SE OD KOJENCE – Všeobecně se zdůrazňuje lezení jako základ koordinace a rozvíjení všech složek vývoje včetně řeči. Ono to ale začíná mnohem dříve. Děti z mého pediatrického obvodu vám to ukáží.
GRAFOMOTORICKÁ STIMULACE U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU – Grafomotorika v PPP. Kdy je nutné začít záměrně stimulovat k rozvoji grafomotoriky. Vhodné činnosti pro děti před samotným nácvikem kreslení a psaní (jemná motorika). Pracovní návyky při kreslení. Nácvik úchopu. Uvolňovací cviky. Grafomotorické prvky a jejich nácvik
RANÁ PÉČE U DĚTÍ SE ZDRAVOTNÍM ZNEVÝHODNĚNÍM - Raná péče je zaměřena na podporu rodiny a podporu vývoje dítěte raného věku s ohroženým vývojem, tělesným či kombinovaným postižením ve věku 0-7 let. Služba raná péče poskytuje: konzultace v rodině, podporu psychomotorického vývoje dítěte, vizuomotorické koordinace, podporu komunikace, pomoc při výběru předškolního nebo školního zařízení, sociálně – právní poradenství a podporu jednání s úřady. Je uskutečňována formou terénní péče, tj. přímo v rodině, případně ambulantně.
PRAKTICKY DO ŽIVOTA...! - prezentace nové sady učebních materiálů vytvořené na míru pro žáky Praktické školy dvouleté.
Během konference bude možné zakoupit občerstvení, které pro účastníky připraví Kavárna a pekárna Slunce z Centra služeb Slunce všem v Unhošti.
Po skončení odborného programu jste srdečně zváni na následné posezení u kávy. Vstupenky bude možné zakoupit v den konání konference u prezence.